Tuesday 23 October 2012

MY sweet 19th anniversary \(^.^)/

hye !!

haha seronok lagi ni. :) bukan selalu nak jadi seronok tak kena masa ni. hehe kena high dulu pastu stay up sorang diri menghadap laptop update blog. heehe. ok, i'm starting to write rubbish :p

ok, back to our topic. my sweet 19th anniversary. my-19th-birthday. hehe. nice one! hurm seronok aku hari tu. haha. dan paling seronok nye bila kawan2 aku ni prank aku. honestly, aku tak pernah kena prank ngan sapa2 sebelum ni sebab sambut birthday. pandai mereka plan. tuihhh hahaah tu makan diaa!! :)

dan paling best sebab dah masuk unipun orang masih selebrate birthday ni. haha soo seweeet!!! no wonder la my mum pun tak suka korang haha. cliche danagak poyo je statement tu. hahaha. ok. done :D

tengok pic kat bawah ni. :

;p
haha muka2 kena serang ngan manusia tak berhati perut hahaa. xde la. guys, jangan terasa lak kalau baca ni. chill. teruk korang kerjakan aku hihihi. :p xpe la. setahun sekali. tapi satu perkara yang aku xleh terima ialah apabila di-prank oleh mereka.....(bexs, amira, puput, dii, fann, amin, muaz, ee, shark dan jijah serta nahu...)
maka t-shirt topman ku berbau telor dan tepung sampai ke saat ini. tuihhh kejam korang haha. sabo jer lakan. >,<"

hehee ok la. benda fun sebenarnya. jangan emo or dendam bila dah kena prank bengong cam ni haha. lagipun hari jadi kite mesti la kena happening kan?? hehe so, just act cool and terima segala nya dengan redo. nanti kalau ade rezeki, kite prank mereka2 yang lain pulak ye! haha

ok, that it.done here for this issue :)

#everythinghappenforareason. (.)-(.) smile !!

No comments:

Post a Comment