Tuesday 23 October 2012

buku baru hehe

hye !!!

haha excited aku kali ni. seronok dapat post kat blog yang kucintai ini. ehem, ye lah dah lama sangat aku postpone sebab laptop kesayangan ku ni asyik rosak je. tuihh hahaha tu makan dia. :p

ok, pasal tajuk di atas. hurmm buku baru. simple je tajuk dia. tapi maknanya sangat mendalam haha. mendalam sgt kan. :p bagi aku sendiri ia sesuatu yang sepicial haha.

hurm, sebenarnya sekarang aku dah masuk satu lagi fasa yang tinggi. fasa kena jadi matang dan berfikiran jauh. haha paham tak? camni la, aku dah masuk universiti sebenarnya. tu point dia hehehe. xde la suspens sangat pun. yup! bila dah masuk universiti macam2 kite perlu pikir dan buat dan sume tu mostly self-dependent :))

ok, aku skarang student UPM!! yeayy. UPM dah la skarang u no1 kat malaysia. so lucky me la. hehe, bangga la wei. bukan semua org dpt masuk u kan. even bukan dapat kos yang aku idamkan tapi syukur je. sesungguhnya Dia lebih tahukan ape yg best bt kita.  :)  chill je. haha

hehe, ok takat ni je dulu nanti aku sambung balik :) there will be more stories to be told here later hehehe >.<

#positifdengansemuatindakan :)


No comments:

Post a Comment